Un veí del carrer de Santa Llúcia va alertar la Policia Municipal la nit del passat dijous. L'home s'havia trobat la porta d'un domicili del seu bloc de pisos oberta, amb un gos a la porta i la televisió funcionant. Ningú li contestava des de l'interior.
Quan la Policia va arribar-hi, van observaro com efectivament la porta estava oberta i hi havia un gos bordant a l'entrada. La dotació no va observar que la porta estigués forçada. Els agents van procedir a entrar al pis. Allà van trobar un DNI però no els va ser possible contactar amb el seu propietari. A dins no hi havia ningú.
A l'interior de l'habitatge, els agents van localitzar una vintena de plantes petites de marihuana i una llum de cultiu. Van efectuar diligències informatives per aquest fet per si fos constitutiu d'un delicte contra la salut pública i van informar al cap dels Mossos d'Esquadra. Un cop fet l'informe, van tancar la porta.
Es deixa la porta oberta del pis amb 20 plantes de marihuana a dins
Societat
Un veí va alertar la Policia en veure el gos a l'entrada del domicili, el televisor en funcionament i que ningú responia als seus crits
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
07 d’abril de 2015 a
les 16:38
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
