Situació surrealista la que es va viure dijous al carrer de Sant Leopold. No era la primera vegada que ho feien però aquest cop el joc es va convertir en un malson. Els veïns ja havien alertat uns dies abans a la Policia Municipal que tres noies jugaven a llançar-se contra els cotxes i feien veure que havien estat atropellades, un joc macabre que tot i que podia haver acabat molt pitjor, va tenir les seves conseqüències negatives.
Eren les 9 del matí i el trànsit per aquest carrer del Centre era fluid. Tres noies joves simulaven que s'entrebancaven o que directament es tiraven al mig del carrer quan venia un cotxe i un cop aquest passava feien veure que les havia tocat i fet mal.
La unitat policial, avisada per diversos particulars, van comissionar-se al lloc per veure què estava passant. I quan la dotació estava anant cap allà, la Central va rebre una altre trucada comunicant que s'havia produït un atropellament real i a més a més, una agressió.
Sembla ser que un dels conductors que va ser víctima d'aquesta juguesca no li va fer gens de gràcia. Segons abans, les noies feien allò de "em tiro o no em tiro" quan van calcular malament i el vehicle va acabar trepitjant el peu dret a una de les noies. Però a més, segons van manifestar els testimonis, el conductor va sortir del vehicle i va propinar un cop de puny a la cara a una altra de les noies.
Quan la policia va arribar al carrer de Sant Leopold el vehicle protagonista ja havia marxat però les noies restaven allà totes adolorides. Així que a petició dels agents van demanar l'assistència d'una ambulància perquè les atengués, a una pel dolor del peu mentre que l'altra va haver de rebre cures perquè li havien partit el llavi.
Es llancen contra els cotxes fent broma i acaben rebent
Un dels conductors va acabar atropellant una de les noies i agredint l'altra
Publicat el 08 de juny de 2012 a les 14:03
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
