La Policia Municipal de Terrassa va ser reclamada aquest dimarts a la tarda al carrer de Sierra Nevada. Havia tingut lloc una col·lisió entre dos vehicles, un dels quals s'havia donat a la fuga.
Els agents van entrevistar-se amb la persona que els havia avisat. Sembla ser que estava al costat del seu vehicle, correctament estacionat, quan un turisme havia xocat violentament per, tot seguit, marxar del lloc sense facilitar les seves dades. La dona havia tingut temps d'apuntar la matrícula del presumpte culpable de l'accident.
Unes hores després, els agents van localitzar el vehicle fugat amb el conductor a dins. Presentava clars símptomes d'haver ingerit begudes alcohòliques. La prova va donar positiu, marcant 1,17 MG/L i la dotació el va traslladar a prefectura. Els agents van parlar amb la dona del titular perquè es fes càrrec del vehicle.
Estampa el seu vehicle contra un altre estacionat i es dóna a la fuga
La Policia va localitzar el turisme implicat en l'accident amb el conductor a dins, ebri
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’agost de 2015 a les 18:19
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor