El barri Poble Nou-Zona Esportiva celebra aquest cap de setmana la seva Festa Major. Divendres s'iniciaran els actes amb un piscolabis a la plaça de la Cultura, a partir de les 19.30 hores. A les 21 hores, serà el torn de la sardinada popular mentre que a les 11 de la nit arribarà la música en directe amb "Hokele".
Dissabte, la xerinola començarà aviat. A les 9 hores es realitzarà un campionat de Petanca a la plaça Can Roca. A les 11 hores, serà el moment per a les activitats infantils amb l'Esplai la Fera i les actuacions del Districte Jove. El matí acabarà amb la festa de l'escuma, a les 13 hores i a la plaça de la Cultura.
A les 18 hores es recuperació l'animació infantil amb el grup "Toni y Tuno y los de la vespino" que anirà acompanyat per una xocolatada. També relacionat amb el menjar, a les 20.30 hores serà l'hora de la butifarrada popular. La nit s'encentarà a les 22.15 hores amb la nit de foc amb el Bitxo de Torrent Mitger mentre que a les 23.15 hores serà la dansa oriental Raks-Neit. Kainis Ritual. Finalment, a les 23.30 hores serà el torn del ball amb orquestra Sabor, Sabor.
I diumenge, de 9 a 13 hores, trobada de xapes a la plaça de la Cultura. Una activitat que congregarà a una bona colla de gent serà la cursa solidària, a partir de les 10 hores. A les 14 hores, moment per recuperar forces amb la paella popular. A les 17,30 hores, hi haurà un monòleg amb l'humorista Toni Torres i una hora després serà el torn del Show de Can Roca gràcies a l'actuació de l'Associació Gent Gran Can Roca. La Festa Major posarà el punt i final amb les havaneres del grup Mar Salada i una degustació amb rom cremat.
Solidaritat veïnal
Des de l'Associació de Veïns Poble Nou - Zona Esportiva han organitzat una parada que serà un punt de recollida d'aliments a benefici del Rebost Solidari, un centre de distribució social creat l'any 2011 i que mensualment atén gairebé a 4.500 persones de Terrassa.
							
																					
																Festa Major a Poble Nou - Zona Esportiva
Divendres comencen els actes de celebració que comptaran amb un punt de recollida d'aliments
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juny de 2012 a les 15:00
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes Societat
												Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
- 
												 Societat
												El Consorci Sanitari de Terrassa trenca el silenci després del cas del suïcidi a l'Hospital Societat
												El Consorci Sanitari de Terrassa trenca el silenci després del cas del suïcidi a l'Hospital
- 
												 Societat
												Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat Societat
												Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
- 
												 Societat
												El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa Societat
												El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
- 
												 Societat
												L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca Societat
												L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
- 
												 Societat
												L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa Societat
												L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa

 
															 
															 
															 
															 
															