
Fontseca substitueix a Dani Puente Foto: Cecot
Santi Fontseca, director general de Difusió del Vallès, S.A., ha estat escollit president del Cercle Cecot de Joves Empresaris per als propers dos anys de mandat, en substitució de l’enginyer Dani Puente, director general de DSL Enginyeria i Arquitectura.
La Junta Directiva del Cercle de Joves és una junta de continuïtat ampliada amb la incorporació de nous membres: Xavier Yagüe – Hidrotec Sanejament, SL; Jordi Creus – Coco Catering; Oriol Casamitjana – S. Casamitjana; Marta Camps – Brecamp, SA; Jordi Morcillo – Skeyndor, SLU; Ignasi Cusidó – Lamp, SAU; Juan Antonio Rubio – Hermanos Cant; Meritxell Pérez-Copons – Cortés & Pérez; Raúl Sanz – Julian Sanz Soria SL; noves incorporacions: Paco Hoya – Hoya Corredoria d’Assegurances; Quim Sabatés – Marketmovement SL; Xavi Martín – Ilimit Comunicacions SL.
“Partint de que la Junta actual és pràcticament la mateixa que de la del mandat anterior, amb 3 incorporacions noves, ens marquem un repte de 2 anys: aproximar el Cercle a tots els seus membres mitjançant una estructura de comissions”, afirma Fontseca. “El Cercle es viu a les distàncies curtes”, amb comissions com la d’activitats, la de projecte, la d’esports, la de noves incorporacions, la de comunicació, etc., petits cercles dins d’un gran cercle que teixeixen un tramat de relacions que faciliten l’intercanvi d’experiències empresarials que, directa o indirectament, acaben beneficiant la gestió dels propis negocis.
Fontseca ha destacat la tasca desenvolupada pel president sortint, Dani Puente. “D’ell només tinc paraules d’agraïment per la important labor que ha realitzat. El Cercle cada dia som més i el vivim de més a prop. Aquest ha estat mèrit d’ell. Em deixa una Junta Directiva forta, ben formada i amb una gran passió pel treball en equip. I un Cercle que cada dia es fa més gran”.
Perfil professional
Fontseca es defineix com un empresari de vocació i treballador d’afició. El 1992 s’incorpora al Grup Flaix, aleshores Flash FM, en un nou projecte radiofònic d’en Miquel Calçada i en Carles Cuní que neix a Terrassa, al Vapor Universitari. I fins el 2002 desenvolupa tasques comercials que el porten a dirigir equips comercials i a treballar durant 3 anys a Andorra posant en marxa i dirigint Andorra1, el grup d’emissores de ràdio del Grup Flaix al Principat d’Andorra. Del 2002 al 2003 cap del departament comercial del grup d’emissores radiofòniques d’Ona Catalana, i del 2004 al 2005 inicia la seva etapa professional en agència de publicitat de la mà d’en Toni Estruch a Book Publicitat. L’any 2005 crea Difusió, agència de comunicació i publicitat amb seu a Terrassa, “per la proximitat de casa i la família, però amb clients i anunciants d’arreu del país”.