Després de créixer per tercer mes consecutiu, l'atur se situa en un 15,18% a Terrassa, percentatge que es tradueix en 17.297 veïns sense feina. L'actual és la taxa més alta de la comarca, empatada amb Rubí, que presenta el mateix índex
Després d'un recés al novembre, en què es va baixar al 14,4%, la xifra es torna a trobar a l'alça, des d'aleshores, s'han quedat sense feina gairebé 900 terrassencs. Malgrat que l'últim recompte es troba per sota percentualment per sota del que hi havia al juny, la quantitat d'aturats és superior per l'augment demogràfic. Fa un any, Terrassa tancava el febrer amb el 12,41% d'aturats.
Sabadell es troba, ben a prop de les Rubí i Terrassa, en tercera posició, amb un 15,1%. Fa un any la ciutat tenia un 11,99% d'atur, i com es pot veure al gràfic superior, en l'últim any s'ha estretat la diferència. Sant Cugat, en canvi, es troba a la cua amb un 8,36% d'atur. La mitjana del Vallès Occidental és del 13,82% i la catalanam del 14,03.
[noticiadiari]94/4276[/noticiadiari]
[plantillacoronavirus]
GRÀFIC L'atur puja per tercer mes consecutiu a Terrassa, on hi ha 17.300 persones sense feina
El percentatge d'atur ha pujat tres punts percentuals en un any, fins al 15,18% actual
ARA A PORTADA
-
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística Lluís Girona Boffi
-
-
20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència Redacció
-
Terrassa impulsa la col·laboració universitat-empresa amb la IV Jornada de Transferència de Coneixement i Tecnologia Redacció
-
Publicat el 05 de març de 2021 a les 19:30
Et pot interessar
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
-
Societat
El Consorci Sanitari de Terrassa trenca el silenci després del cas del suïcidi a l'Hospital
-
Societat
Les ajudes al lloguer exclouen una de cada sis noves llars de Terrassa
-
Societat
Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat
El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat
L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
