Els casos positius de coronavirus continuen a la baixa a Terrassa. En aquests últims dies, des del passat dijous 30 d'abril, 41 persones han superat la malaltia. Entre l'Hospital Universitari MútuaTerrassa (HUMT) i el Consorci Sanitari de Terrassa (CST), actualment hi ha 201 persones hospitalitzades. Les unitats de cures intensives també registren xifres inferiors a les de la setmana passada i actualment hi ha 17 persones ingressades a intensius. Pel que fa a les defuncions, nou persones no han superat la Covid-19 i ja s'acumulen 280 morts.
Actualment l’HUMT té cura de 77 pacients ingressats. D’aquests, 8 es troben a la UCI i 69 a planta. A més, a Vallparadís ja no hi ha cap persona hospitalitzada, mentre que a l’hospital de campanya de l’Hospital Terrassa Park, en queden 29 més i 5 més estan amb hospitalització domiciliària. Fins aquest dilluns, 567 pacients han sigut donats d’alta a MútuaTerrassa, i 131 persones hi han mort a causa de coronavirus.
A dia d’avui, el Consorci Sanitari de Terrassa atén 101 pacients en total. D’aquests, 41 es troben ingressats a planta i 9 més a la UCI a l’Hospital de Terrassa. 6 pacients es troben en hospitalització domiciliària i 45 es troben a l’Hospital i a la Llar Residencial Sant Llàtzer. Fins ara, el CST ha donat d’alta 567 pacients i la pandèmia hi ha provocat la mort de 149 persones.
[noticiadiari]2/201365[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201075[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
GRÀFIC Una quarantena de persones superen el coronavirus en els últims dies a Terrassa
Societat
Des del dijous passat s'han registrat nou defuncions i les persones ingressades cauen fins a les 201
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
Publicat el
04 de maig de 2020 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
