NacióDigital és el diari digital líder en llengua catalana, i volem seguir sent-ho. Entra a formar part de la nostra comunitat de subscriptors i per només 5,90 euros al mes, ajuda'ns a mantenir un model de periodisme compromès amb el moment, independent, honest, i arrelat al territori.
A més, amb la subscripció a NacióDigital tindràs accés a sortejos periòdics exclusius, incloent entrades al teatre, dansa, llibres, productes gastronòmics, esdeveniments i molt més. Rebràs la convocatòria de promocions i concursos directament al teu correu electrònic, o també podràs consultar-los a través del web sobre subscriptors.
A l'àrea personal de la web, on accediràs amb nom d'usuari i contrasenya, hi podràs consultar l'estat de la teva subscripció, modificar les teves dades, guardar-hi un llistat dels teus articles d'interès per a rellegir-los i consultar-los quan vulguis i veure en quins sortejos i esdeveniments estàs inscrit. Aquí també hi trobaràs la teva targeta de subscriptor en format digital, activa només quan s'està donat d'alta, i que substitueix la targeta física per tal d'oferir més comoditat i agilitat en la seva activació, que és immediata.
Implica't! Uneix-te ara a NacióDigital fent clic aquí, i entra a formar part de la comunitat de lectors del diari digital líder en llengua catalana! El moment s'ho val.
Implica't! Uneix-te a NacióDigital i gaudeix dels nostres avantatges
Ajuda'ns a mantenir un model de periodisme fiable, arrelat al territori, independent, i de país, i forma part de la comunitat de subscriptors del diari per 5,90 euros al mes
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de novembre de 2017 a les 11:57
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor