Des d'aquest dimecres es poden formalitzar els tràmits per a la realització i recollida d’abonaments per a la Piscina Municipal del Parc de Vallparadís, que farà l’obertura pública de la temporada d’estiu, conjuntament amb les piscines municipals de Sant Llorenç, la Maurina i les Arenes, el pròxim 22 de juny i fins al 31 d’agost. L’ horari d’obertura serà de dilluns a diumenge, de 10.30 a 19.30 h.
El termini per a la consulta i recollida de documents per als abonaments de la Piscina de Vallparadís anirà del 28 de maig al 20 de juny. L’horari per fer aquests tràmits serà de dilluns a divendres de 10.30 a 13.30 h i de 15 a 19 h. Enguany també s’ha habilitat un telèfon directe de contacte amb la Piscina Municipal de Vallparadís: el 93 739 74 19.
D’altra banda, ja es coneixen les dates de les cinc festes aquàtiques que es celebraran aquest estiu a la Piscina de Vallparadís amb inflables i activitats diverses: el 7 i 22 de juliol i el 6, 18 i 30 d’agost.
Preus i abonaments
Els preus d’entrada a les piscines municipals són els següents:
• Usuaris entre 7 i 13 anys: 5,20 euros/dia
• Usuaris de 14 anys i majors: 6,70 euros/dia
• Usuaris jubilats: 4,90 euros/dia
• Usuaris fins a 6 anys: entrada gratuïta
• Escoles, esplais i cursets: 2,80 euros/dia per persona
• Preu de tarda: 4,20 euros
També és possible accedir a abonaments individuals i familiars per a períodes de 15 dies o per a tota la temporada. El preu dels abonaments és el següent:
Abonaments individuals:
• Abonats d’entre 7 i 13 anys: 36 euros/15 dies, 89 euros/temporada
• Abonats de 14 anys i majors: 41,50 euros/15 dies, 114,50 euros/temporada
• Abonats jubilats: 24,50 euros/15 dies, 66 euros/temporada
Abonaments familiars (parella o família monoparental amb fills/es fins als 23 anys):
• 52,50 euros/15 dies
• 143 euros/temporada
Carnet multifamiliar (o família monoparental amb fills/es fins als 23 anys i els avis patern i/o materns): 184 euros/temporada
També es troben a disposició de les persones usuàries targetes multipersonals no nominatives, de cinc o de deu entrades, que es poden utilitzar els dies que es decideixi. Aquestes targetes tenen preus diferents en funció de l’edat i existeix també una modalitat només per a les tardes.
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
28 de maig de 2014 a
les 17:33
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
