Aquest dijous a les set de la tarda, el Centre Cultural acollirà la inauguració de l’exposició La paràlisi cerebral a través de la mirada de Joana Biarnés de Prodis. La Fundació engega així els actes de tancament del programa d’actes de la celebració “25 anys rodant del Centre de Paràlisi Cerebral”, d’aquest any 2015. L’exposició es podrà visitar des d’aquest mateix dijous dia 12 fins al dia 27 de novembre, coincidint amb el tradicional concert de nadal de la fundació, enguany a càrrec de l’Orquestra Ars Medica i el pianista Marc Sumsi.
La paràlisi cerebral a través de la mirada de Joana Biarnés és una exposició que es va presentar a la ciutat el passat mes de juliol, coincidint amb la Festa Major, a l’Arxiu Tobella.
Joana Biarnés, reconeguda fotògrafa i fotoperiodista terrassenca, presenta 50 fotografies amb missatge, que pretenen fer arribar al gran públic la feina diària de tots els membres de Prodis, tant dels propis usuaris com dels seus cuidadors, monitors o familiars. Biarnés va realitzar les fotografies en diferents sessions celebrades a les instal·lacions de la fundació, retratant escenes i activitats del dia a dia al centre. Precisament, aquestes sessions van ser incloses en el documental Joana Biarnés, una entre tots recentment guardonat al festival internacional de cinema de Reus 'Memorimage'.
Calendari 2016
Les fotografies, que són un reflex de la vida real al centre, un conjunt d’alegries, sentiments i emocions, han servit per confeccionar el nou calendari de la Fundació que es començarà a distribuir el mateix dia de la inauguració a un preu de 5 euros la unitat.
Joana Biarnés mostra què és la paràlisi cerebral
Societat
L'exposició de la reconeguda fotoperiodista s'inaugura aquest dijous a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
12 de novembre de 2015 a
les 07:25
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
