Aquest dimecres, l’Hospital de Terrassa ha acollit la Jornada de Portes Obertes als nous residents del Consorci Sanitari de Terrassa (CST) que ha comptat amb la participació de més de 160 persones, entre futurs especialistes, residents, metges i tutors de les diferents especialitats.
La jornada s’ha iniciat amb la benvinguda de l’adjunt a la Direcció Assistencial, Joan Paloma, la directora d’Infermeria i directora de l’Àmbit Materno-Infantil Antònia Villalba, el director de Docència i cap d’Estudis d’Especialitats Hospitalàries Miquel Aranda, i la cap d’estudis de la Unitat Docent Multiprofessional d’Atenció Familiar i Comunitària Araceli Griñó. A continuació els nous residents s’han adreçat personalment als responsables dels serveis per tal d’ampliar la informació i fer preguntes específiques sobre les especialitats de què disposa el CST. La jornada ha finalitzat amb una visita guiada pels diferents serveis de l’Hospital de Terrassa.
El Consorci Sanitari de Terrassa (CST) és una organització sanitària amb una important tradició docent on actualment s'hi estan formant 139 residents. El CST està integrat per l'Hospital de Terrassa (amb base SEM), 7 centres d'atenció primària (4 d'ells docents i un de rural), la Unitat d'Hospitalització Penitenciària, la Unitat Assistencial del Centre d'Alt Rendiment (CAR) de Sant Cugat, l'Hospital Sociosanitari Sant Llàtzer, el Centre de Salut Mental d’Adults de Terrassa, els Centres de Salut Mental Ferran Salsas i Roig de Rubí, el Servei de Rehabilitació Comunitària de Rubí i l’Hospital de Dia Sant Jordi per a malalts d’Alzheimer.
ARA A PORTADA
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
26 de març de 2014 a
les 18:10
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
