Josep Maria Farràs escollit Músic de l'any a Terrassa 2017

Societat

El trompetista terrassencs rebrà el guardó en el Dia Internacional de la Música de l'any vinent

Publicat el 23 de novembre de 2017 a les 06:30
El trompetista terrassenc Josep Maria Farràs ha estat escollit enguany com a Músic de l’any a Terrassa 2017. Amb aquest guardó que es lliurarà al juny de l’any que ve es vol reconèixer la important trajectòria musical de qui ha esdevingut un símbol de la ciutat i d’un estil musical que ha practicat amb èxit arreu, el jazz.

Josep Maria Farràs és una inspiració per a les generacions de joves músics. El paper de dinamitzador musical de la ciutat d’en Josep Maria Farràs ha estat reconegut unànimement per tots els companys de professió i les entitats culturals de Terrassa.

Amb aquest guardó Josep Maria Farràs s’afegeix a Josep Freixas, Lydia Campà i Miquel Farré a la llista d’il·lustres personalitats que han dedicat una important part de la seva vida a què Terrassa sigui una ciutat plena de música.

El guardó es lliurarà coincidint amb el Dia internacional de la Música 2018 en un acte organitzat per l’entitat ENFOC.
Escull La Torre del Palau com la teva font preferida de Google