El trompetista terrassenc Josep Maria Farràs ha estat escollit enguany com a Músic de l’any a Terrassa 2017. Amb aquest guardó que es lliurarà al juny de l’any que ve es vol reconèixer la important trajectòria musical de qui ha esdevingut un símbol de la ciutat i d’un estil musical que ha practicat amb èxit arreu, el jazz.
Josep Maria Farràs és una inspiració per a les generacions de joves músics. El paper de dinamitzador musical de la ciutat d’en Josep Maria Farràs ha estat reconegut unànimement per tots els companys de professió i les entitats culturals de Terrassa.
Amb aquest guardó Josep Maria Farràs s’afegeix a Josep Freixas, Lydia Campà i Miquel Farré a la llista d’il·lustres personalitats que han dedicat una important part de la seva vida a què Terrassa sigui una ciutat plena de música.
El guardó es lliurarà coincidint amb el Dia internacional de la Música 2018 en un acte organitzat per l’entitat ENFOC.
Josep Maria Farràs escollit Músic de l'any a Terrassa 2017
El trompetista terrassencs rebrà el guardó en el Dia Internacional de la Música de l'any vinent
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de novembre de 2017 a les 06:30
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat Terrassa preveu incrementar la borsa d'habitatge assequible amb més d'un miler de pisos fins al 2028
-
Societat Així serà el nou carrer Arquimedes de Terrassa
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire