Josep Puy, president del Rotary Club de Terrassa

El Club va destacar la important aportació econòmica que s’ha destinat a accions socials i que a pujat aquest darrer curs a un total de 11.274,62 euros

Publicat el 23 de juliol de 2015 a les 15:12

La nova junta del Rotary Club de Terrassa (Puy és el segon per la dreta) Foto: R.C.T.


En el decurs del tradicional sopar solidari de fi de curs, organitzat pel Rotary Club de Terrassa al restaurant del Real Club de Golf del Prat, es va procedir al canvi de president, essent nomenat en Josep Puy com a nou president del club per l’exercici 2015-16, tot presentant la nova junta També es va anunciar el nou president electe pel curs 2016-17 en Joan Cadafalch.

A diversos socis se’ls va agrair la seva participació en l’organització dels actes que tradicionalment el Club celebra durant el curs, com per exemple el reconegut Premi Joves per Terrassa i també es va destacar al treball dels membres de la junta, que han permès organitzar totes les activitats del Club durant el passat curs.

El Club va destacar la important aportació econòmica que s’ha destinat a accions socials i que a pujat aquest darrer curs a un total de 11.274,62 euros.

El sopar es va tancar amb l’actuació del cantautor uruguaià Mario Maeso i amb un cremat.
Tal com va indicar en els seu discurs el nou president, Josep Puy: “Aquí estem per tirar endavant una institució que va néixer oficialment el 12 de març de 1993 (era divendres) dins el curs 1992/93 i que es troba doncs camí del XXVè Aniversari. En qualsevol cas ,el sentit d’aquells orígens, la nostra tasca dins la comunitat i l’esperit de col·laboració i amistat romanen més vius que mai. Val la pena preservar la implicació i el compromís. Us encoratjo a fer-ho i contagiar-ne aquest esperit”.
 
“Algú va dir que la gent es coneix no pel que són sinó per l’empremta que han deixat i per l’herència que han sabut transmetre als seus amics, fills, col·laboradors i a la  societat en general, etc. Nosaltres també hem escrit un capítol important de la història del club i també de la ciutat, ben segur, no en tingueu cap mena de dubte”.
 

 
Més informació a la web del Club: http://rotaryterrassa.wordpress.com/