La Cambra programa un centenar d'accions formatives pel primer semestre del 2011

L'entitat va formar més de 1.900 alumnes l'any passat, un 10,5% més que en l'anterior exercici

Publicat el 11 de gener de 2011 a les 17:17
La Cambra de Comerç de Terrassa enfoca el nou curs amb més de 100 accions de formació empresarial pel primer semestre de 2011. La programació, que inclou iniciatives de formació empresarial presencial i online, està pensada per complementar els perfils professionals que requereix el mercat i que la Cambra ha copsat a través de diversos contactes amb empreses d'aquesta demarcació. Una de les principals apostes de la Cambra són els cursos de formació a mida per a les empreses que tinguin necessitats específiques. Es tracta de dotar els professionals d'aquells coneixements que una companyia en concret considera rellevants.

Entre el centenar de cursos que l'entitat ofereix als empresaris de la seva demarcació, en destaquen dotze de nova creació relacionats amb el comerç internacional, el màrqueting, l'àmbit fiscal i jurídic, el de les noves tecnologies, la creativitat o el de la gestió empresarial. La Cambra ha programat també un total de 56 cursos en línia per a l'any 2011 a través de la pàgina web del Campus Empresarial Virtual. Aquest mètode formatiu permet escollir el ritme de treball que més s'ajusta a la disponibilitat horària de l'alumne.

En aquest primer semestre es desenvoluparà l'onzena edició del Programa Nord de Direcció Comercial i Màrqueting, i la setena del Programa Nord de Direcció i Gestió de Persones. Aquestes sessions es duen a terme en grups reduïts d'entre deu i quinze persones i permeten detectar les necessitats, el diàleg, la resolució de problemes i la presa de decisions.

L'experiència d'empresaris de reconeguda trajectòria
En aquests Programes Nord destaquen també els panells empresarials, a través dels quals empresaris de reconeguda trajectòria exposen la seva experiència professional als directius que hi participen. Per aquest primer semestre s'han planificat un total de cinc panells. També s'han organitzat cinc sessions informatives sobre aspectes de formació des del gener i fins el mes de juny, que tracten temes d'interès com ara les xarxes socials, els processos d'internacionalització de les empreses, o la gestió de bonificacions de formació empresarial, entre d'altres aspectes.

L'any 2010, la Cambra va formar un total de 1.913 alumnes, el que significa un 10,5% més que l'any 2009.