Aquest dissabte 6 de maig el Teatre Principal de Terrassa acollirà la 10a Jornada de divulgació de la relativitat. Organitzada per l'Agrupació Astronòmica de Terrassa, la jornada oferirà un seguit de conferències gratuïtes sobre la relativitat, així com un dinar.
La jornada s'ha presentat aquest dimarts, amb la presència del tinent d'alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, i amb la participació, també, del president de l'Agrupació Astronòmica de Terrassa, Albert Grau, i el director de la jornada, José Domínguez.
Al llarg del matí de dissabte, des de les nou del matí, els assistents podran atendre tres conferències gratuïtes. La primera, a càrrec del professor Aurelio Juste, parlarà sobre La cara fosca de l'univers. La segona tractarà sobre Els telescopis de llum Txerenkov, una finestra a l'univers violent per part del professor Lluís Font, i finalment, el professor Raül Jiménez ens preguntarà Entenem com funciona l'univers?
La participació en les jornades és gratuïta, tot i que cal una inscripció prèvia que es pot formalitzar en aquest enllaç. Un cop acabades les xerrades, hi ha l'opció de quedar-se a un dinar relativista per 22 euros, al restaurant Tapiñas.
La Jornada de divulgació de la relativitat arriba a la desena edició
El teatre Principal acull aquest dissabte tres conferències gratuïtes sobre la relativitat
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2017 a les 05:54
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants