La Maurina tindrà nova plaça i nou centre cívic a finals del 2018

Societat

El Pla de Barris, suspès per la crisi el 2011, s'acabarà en els propers dos anys

Publicat el 15 de novembre de 2016 a les 13:55
La Maurina tindrà un nou centre cívic i veurà la seva plaça renovada d'aquí a dos anys. Això és el que preveu el Govern municipal, que va traslladar les intencions als veïns i veïnes del barri la seva proposta per finalitzar les obres pendents del Pla de Barris en una sessió informativa aquest dissabte.

El tinent d'alcalde de Territori i Sostenibilitat, Marc Armengol, i el regidor del districte 4, Amadeu Aguado, van explicar als veïns les característiques del projecte, que va haver de suspendre's l'any 2011 per la manca de pressupost, quan ja estava redactat i a punt de licitació.

Els i les participants en la trobada informativa van poder parlar directament amb els responsables municipals per resoldre els seus dubtes sobre un projecte que es va dissenyar el 2011 i que ara s'ha actualitzat, sense haver fet modificacions substancials sobre el projecte inicial.

Amb aquesta trobada oberta a la ciutadania, l'equip de Govern ha volgut explicar que, tal i com es compromet en el Pla de Mandat 2015-2019, el Govern municipal emprendrà les dues actuacions més emblemàtiques del projecte d'intervenció integral que es va començar a desenvolupar a la Maurina l'any 2008. La previsió és que les actuacions estiguin finalitzades abans del final de l'any 2018, quan conclou la darrera pròrroga del Pla de Barris.
Escull La Torre del Palau com la teva font preferida de Google