La Mina Pública d'Aigües compleix un 92,08% dels compromisos

Ho mostren amb els resultats trimestrals

Publicat el 30 d’abril de 2010 a les 15:31
La Mina Pública d'Aigües de Terrassa ha presentat el grau d'acompliment del primer trimestre d'enguany, dels diferents compromisos amb els seus clients, que conformen la carta de propòsits presentada el març de l'any passat. Aquests es van anunciar amb la campanya 'Compromesos amb tu'.

Tal i com van comentar, han fet públics els resultats amb una periodicitat trimestral. En el quadre penjat a la seva pàgina web, es pot veure el percentatge d'acompliment de cada un dels compromisos d'aquests primers tres mesos. El compliment mig ha estat del 92,08%. Consideren que han complert el 100% a l'hora de: resoldre les reclamacions comercials en un màxim de quatre dies, facturar els consums d'acord amb criteris objectius, comunicar afectacions al servei per interrupcions temporals amb una antelació mínima de 24 hores, resoldre amb rapidesa les incidències a la xarxa de distribució (rebentaments aturats en menys de 40 minuts). Amb les dades es pot veure que cal millorar en resoldre amb rapidesa les incidències a la xarxa de distribució (reparacions en menys de 4 hores), ja que té un 34,8% d'acompliment, tot i que diuen que l'Ordenança Municipal per a la Regulació dels Sorolls no permet intervenir al carrer en horari nocturn i, per tant, consideren que l'acompliment d'aquest compromís seria del 47%. Amb aquest informe, pretenen millorar el servei i la qualitat de l'empresa.