Segons explica la PAH, fa sis mesos van denunciar públicament la falta d'interès i de responsabilitat per resoldre els casos de "les persones afectades per situacions insostenibles" provocades per la crisi econòmica, i, després d'una reunió, el banc es va comprometre a prendre unes mesures "que, novament, no han complert".
La PAH afirma que les persones afectades van entregar els papers que se'ls van demanar i, després de cinc mesos, no han rebut resposta. "No ens interessa la seva mala coordinació o els seus problemes interns, de la mateixa manera que a ells no els va importar deixar-nos sense els nostres habitatges", diu la plataforma.
"Les famílies pateixen cada dia l'angoixa de poder ser desnonades, mentre el Santander compra, per un euro, el Banc Popular, sense solucionar els casos de les persones a què ha arruinat la vida". Per això, diuen, la PAH exigeix "respostes", i no vol més promeses ni bones paraules.

Membres de la PAH, a l'interior del banc. Foto: PAH