La revista Visquem Terrassa passa a ser bimensual

El consistori apel·la a la necessitat de disminuir la despesa pública

Publicat el 20 de gener de 2012 a les 17:25

Les retallades en comunicació han arribat a la ciutat. El consistori reduirà la periodicitat de la revista municipal Visquem Terrassa per contribuir a la contenció de la despesa pública. A partir d'ara, aquesta publicació arribarà als domicilis i equipaments municipals cada dos mesos.

La publicació no coincidirà necessàriament amb l'inici de cada mes, com fins ara, sinó que s'adequarà als esdeveniments més importants de la ciutat de cada període. Aquesta mesura suposarà una reducció del 45% respecte al pressupost del Visquem Terrassa del 2011, que va ser de 163.355€, amb la qual cosa s'assolirà un estalvi de 73.681€. El tiratge es mantindrà en 80.000 exemplars per edició.

Per compensar-ho, el regidor d’Imatge i Comunicació, Amadeu Aguado, ha explicat que es reforçarà la publicació diària de notícies a la web municipal i, especialment, al portal www.visquemterrassa.tv. i es potenciarà la comunicació a través de les xarxes socials (Facebook i Twitter), "que ens permetran arribar a tots els segments de població de manera àgil i ràpida".

Una altra eina que es continuarà utilitzant seran les octavetes o publicacions de petit format similars, que tenen una producció més econòmica. Aquest canal s'utilitza per informar de temes d'interès general o bé relatius a determinats barris o zones de la ciutat, com ara la posada en marxa d'un nou servei o la reordenació de l'estacionament.