
La Torre ha trencat la barrera dels vint mil lectors en dos mesos i mig. En total, el mes de març hi han passat 21.009 navegadors únics -lectors diferents- respecte als 17.573 del mes de febrer, amb un increment del 20 per cent. Pel que fa a les notícies consultades, els lectors han clicat més de cent mil informacions, segons dades de la consultora Nielsen, l'auditoria externa habitualment acceptada per mesurar audiències a internet.
L'expansió de La Torre també s'ha traslladat a les xarxes socials. En aquest sentit, els seguidors del mitjà a Facebook s'acosten als 700 i els que s'han abonat a Twitter, el canal més valorat per seguir la informació immediata, ja són gairebé un miler.
La Torre, per tant, es consolida com a mitjà multiplataforma orientat a seguir l'actualitat de Terrassa i comarca, tant des de l'edició digital com des del format paper, que arriba cada dilluns a tots els quioscos de Terrassa, Matadepera, Viladecavalls, Rellinars, Vacarisses i Ullastrell. Tot plegat, amb el suport del Grup Nació Digital (GND), que agrupa un total de dotze edicions territorials, tres de temàtiques i Nació Digital, la capçalera generalista del grup.