La Biblioteca Pere Calders de Viladecavalls serà l'escenari, aquest dijous 6 d'abril, el primer llibre de l'escriptora i veïna de la població Lucena Fernández: "El color del azafrán".
L'obra recull un conjunt de 48 relats breus a cavall entre la ficció i la realitat, en els quals l'autora narra històries inesperades durant etapes de la seva vida.
L'autora, Lucena Fernández, ha estat finalista en diverses ocasions del Concurs de Relats Breus del Diari de Terrassa i ara presenta el seu llibre publicat per l'editorial Círculo Rojo.
A l'acte hi assistirà l'Alcaldessa de Viladecavalls, Cesca Berenguer, i el regidor de Cultura, Jesús Porres, entre altres representants del Consistori.
La vilacavallenca Lucena Fernández presenta «a casa» el seu primer llibre
"El color del azafrán" és un conjunt de 48 relats breus
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2017 a les 20:27
Actualitzat el 03 d’abril de 2017 a les 20:33
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental