Aparcar a la zona blava de qualsevol punt de Terrassa ja és gratis des de dilluns. La zona blava més propera al centre de la ciutat serà gratuïta fins al 27 d’agost, inclòs. A la resta, ho serà durant tot el mes d'agost. Aquest és el sisè any consecutiu que l’Ajuntament de Terrassa aplica diferents criteris a les zones blaves, segons les necessitats.
Als darrers temps s’ha constat que els períodes de vacances de la ciutadania s’han diversificat. Això fa que l’activitat comercial a la ciutat, sobretot al Centre, mantingui una intensitat força elevada durant els primers i últims dies d’agost, i conseqüentment, la demanda d’aparcament es mantingui en nivells molt similars a la resta de l’any. Per aquest motiu es manté l’activitat de la zona blava més propera al centre els dies que es preveu una major necessitat d’aparcament de rotació, concretament fins al 5 d’agost i a partir del 28 d’aquest mes.
Aquesta zona més cèntrica és la delimitada pel perímetre que formen els següents vials: carretera de Montcada, carrer de Galileu (inclosa la plaça de Josep Freixa i Argemí), Rambla d’Ègara, i carrers de Torres Garcia, Montserrat, Sant Valentí, Mas Adei, Sant Antoni i Topete.
La zona blava, gratuïta arreu de Terrassa
En les zones més cèntriques es mantindrà la gratuïtat fins al 27 d'agost
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 10 d’agost de 2017 a les 08:32
Actualitzat el 10 d’agost de 2017 a les 08:35
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any