L'endemà de la condemna ciutadana a l'assassinat de dues germanes de Terrassa al Pakistan per voler-se divorciar dels seus marits, la regidora de Polítiques de Gènere, Núria Marín, s’ha reunit aquest matí amb el cònsol general del Pakistan, Mirza Salman Babar Baig.
La trobada, a la que també han assistit representants dels cossos de seguretat que estan investigant el presumpte feminicidi comès a Pakistan, ha servit per valorar l’estat de les investigacions i conèixer les actuacions que s’estan realitzant davant del succés. En concret, des de Mossos d'Esquadra s'està prenent declaració a l'entorn i als familiars de les víctimes per saber si se'n desprèn alguna activitat delictiva.
[noticia]80787[/noticia]
Per la seva banda, el cònsol ha valorat la tasca d’acompanyament que s’està fent des dels serveis municipals i ha volgut agrair el dol oficial decretat per l’Ajuntament, seguint el Protocol de Dol en cas de feminicidi i altres assassinats per violència masclista de què disposa la ciutat.
[noticia]80783[/noticia]
Els fets haurien passat aquest cap de setmana quan les terrassenques van viatjar al seu país d'origen enganyades per la família. Una vegada allà es van negar als matrimonis concertats als quals els havien obligat i per aquest motiu familiars seus les van matar.
[noticiadiari]35/80784[/noticiadiari]
[noticiadiari]35/80786[/noticiadiari]
L'Ajuntament de Terrassa es reuneix amb el cònsol del Pakistan
Societat
Els familiars han assassinat dues germanes de la ciutat per negar-se als matrimonis concertats
ARA A PORTADA
-
Societat Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
25 de maig de 2022 a
les 15:26
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
