El tinent d'alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat i regidor d'Universitat, Amadeu Aguado, acompanyat de la directora de serveis d'Innovació i Universitats de l'Ajuntament de Terrassa, Esther López, va participar divendres en l'acte de lliurament de les beques de recerca per a estudiants universitaris Campus Terrassa 2016 convocades pel Servei d'Innovació i Universitats de l'Ajuntament de Terrassa.
En aquesta sisena edició, s'han entregat un total de tres beques: una a un treball en la categoria de doctorat (per valor de 4.000 euros) i dues en la categoria de treballs de grau (per valor de 2.000 euros), que enguany han estat per als projectes presentats per les alumnes Blanca Tejedor Herrán ("Contributions to the detemination of thermal behaviour of façanes in new buildings by means of quantitative IRT -Infrared Thermography-"), Maria Victoria Pasos Márquez ("Hábitos alimenticios y ejercicio físico en estudiantes de enfermeria") i Rafaela Bortolini ("Enhancing building performance: A framework to support Facility Management based on Building Information Modeling").
L'objectiu d'aquestes beques és potenciar la recerca al Campus Universitari de Terrassa i contribuir a la potencialitat del nostre territori en aquest camp. Durant l'acte, les premiades també van realitzar una breu presentació del seu treball de recerca. A més, els alumnes que van resultar guanyadors en l'edició de 2015 també van presentar els resultats dels seus projectes.
L'Ajuntament de Terrassa lliura les beques de recerca del Campus Terrassa
Societat
Tres projectes de recerca reben un total de 8.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de desembre de 2016 a
les 06:58
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
