L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, ha viatjat aquest dimecres a Madrid, on s'ha reunit amb el secretari d'Estat d'Infraestructures, Transport i Habitatge, Pedro Saura. L'objectiu ha estat tractar diferents qüestions d'interès per a la ciutat, entre elles la construcció del Quart Cinturó, que considera prioritari.
El viatge arriba després que l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, hagi assegurat que les dues ciutats treballen de manera conjunta per aconseguir que el traçat entre Sabadell i Terrassa s'acabi fent, amb la voluntat d'unir les dues capitals vallesanes, i amb l'esperança de poder arribar a Granollers. "He vingut a Madrid a defensar la B-40 entre Terrassa i Sabadell, hem d’aprofitar l’acord polític al territori perquè es faci aquesta infraestructura i liderar la demanda que es doni prioritat al tram Terrassa-Sabadell", ha assenyalat Farrés.
Farrés destaca que així es podria desencallar una infraestructura que facilitarà la comunicació amb Castellar del Vallès a través de la Ronda Nord. "Per això he transmès al secretari d’Estat la necessitat urgent que els vehicles de pas que provenen de Castellar i que volen accedir a la C-58 no transitin per la trama urbana de Sabadell", ha afegit.
La trobada d’avui ha tingut lloc a la seu de la Secretaria d’Estat i ha comptat amb l’assistència del primer tinent d’alcaldessa, Pol Gibert, i de la regidora de Desenvolupament Urbà i Transició Energètica, Mar Molina.
L'alcaldessa de Sabadell viatja a Madrid per demanar que es prioritzi el Quart Cinturó
Societat
Farrés s'ha reunit amb el secretari d'Estat d'Infraestructures
ARA A PORTADA
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
18 de setembre de 2019 a
les 16:38
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
