
L'Atlètic Terrassa ha superat el Taburiente canari per 4 a 1, en la partit jugat aquest diumenge a Can Salas, el darrer de la primera volta de la Divisió d'Honor A. Amb el triomf, el conjunt groc-i-negre recupera la tercera posició.
L'equip de Roger Pallarols s'ha avançat amb dos gols en la primera part. En el minut 15, Santi Morera ha marcat de penal córner, i dos minuts després Roger Pablo ha anotat el segon. Amb el marcador favorable, l'Atlètic ha jugat amb tranquil·litat i amb el domini del joc. El Taburiente ha escurçat diferències en el minut 24 en una acció que ha acabat amb gol en pròpia porteria, i ha obligat els groc-i-negres a no fallar més.
En la segona part l'Atlètic ha trobat el camí de la victòria amb el tercer gol, en el minut 58, d'Albert Beltran. La sentència ha arribat a cinc minuts del final, quan Ignasi Guerrero ha establer el 4 a 1 definitiu.
Roger Pallarols, entrenador de l'Atlètic, fa una doble lectura de la primera volta de la lliga. “Per una em vist que estem capacitats per plantar cara a l'Egara, el Club de Campo i el Polo”, diu, alhora que afegeix: “Hem de ser conscients que hem perdut potencial respecte altres anys i per això en partits contra equips més travats ens costen molt. N'hem de ser conscients però no és un problema, perquè la lliga s'acabarà decidint al play-off entre Egara, Polo, Club de Campo i nosaltres”.
Segons el tècnic groc-i-negre, “és una lliga molt igualada. Entre els quatre primers hi ha hagut resultats de tot tipus i en un play-off a tres partits podrà passar de tot”.