Agents de la Policia Municipal de Terrassa van detenir, aquest dimecres al vespre, un conductor d'una moto per robatori i falsedat documental. Els fets van passar a l’avinguda del Vallès, a les proximitats del carrer de l’Aire.
Els agents van aturar una motocicleta i quan van revisar la documentació del motorista, van veure que la matricula constava com a sostreta, així com la mateixa motocicleta, i que sota el seient hi havia una altra matrícula guardada, també sostreta.
En veure’s descobert, l’home va arrencar a córrer, però va ser interceptat pels agents a l’interior de la riera de les Arenes, a l’altura del carrer de França.
L’home va quedar detingut per un presumpte delicte de robatori de vehicle, falsificació documental i un delicte contra la seguretat vial, ja que, a més, circulava sense haver obtingut mai el permís de conduir.
L'aturen amb una moto robada i sense carnet de conduir i apreta a córrer
La Policia Municipal de Terrassa el va detenir per robatori i falsedat documental
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juny de 2022 a les 16:43
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor