Estaven al carrer de Girona quan van veure que un vehicle cometia una infracció de trànsit. Passaven uns minuts de les 11 de la nit del dimarts. La patrulla de la Policia Municipal li va donar l'stop i el conductor va aturar uns metres més enllà el turisme.
Els agents van observar com l'home al volant presentava símptomes d'estar sota la influència d'alguna substància estupefaent. Li van realitzar la prova d'alcoholèmia però va donar negatiu.
En un ràpid escorcoll visual els agents però van veure com a l'interior del vehicle hi havia més d'un centenar de plantes petites de marihuana. Davant d'aquesta evidència el conductor va manifestar que eren "plantes de cultiu d'una associació legal cannàbica" a la qual n'era membre. L'home però no va poder demostrar ni els agents comprovar que aquesta manifestació fos autèntica així que van procedir a la incautació de les 102 plantes a l'espera que es comprovessin les dades.
Igualment, van traslladar al conductor a prefectura per tal que efectués el drogotest. L'home va donar positiu en THC i per aquest motiu va ser denunciat per conduir sota els efectes de substàncies estupefaents. El vehicle va quedar immobilitzat fins que es va presentar una conductora alternativa.
L'aturen per una infracció i li troben 102 plantes de marihuana
El conductor va al·legar que eren plantes de cultiu per una associació legal de cànnabis
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de febrer de 2013 a les 18:52
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves