Les obres del carrer Col·legi finalitzen tretze dies abans del previst

Aquest divendres serà l'últim dia en què el cèntric vial restarà tallat al trànsit

Publicat el 20 d’agost de 2015 a les 14:02

L'alcalde accidental Marc Armengol ha visitat les obres Foto: A.T.


L’alcalde accidental i tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat, Marc Armengol, ha visitat aquest dijous al matí les obres d’ampliació del carrer del Col·legi, que es van iniciar el passat dia 3 d’agost i que s’estan portant a terme durant el mes d’agost.

Està previst que aquestes obres finalitzin demà divendres 21 d’agost, sempre que les condicions meteorològiques ho permetin. D’aquesta manera, s’avança el final de les obres, que en un principi estava previst per al dia 3 de setembre.

Amb aquesta actuació, que forma part del programa de millora de l’espai públic Terrassa Barris en Marxa, aquesta via, que forma part dels recorreguts escolars habituals del Centre, ampliarà la seva vorera, reduirà la calçada i millorarà la cantonada amb el carrer del Vall amb la construcció d’una plataforma elevada que facilitarà la continuïtat de l’itinerari dels vianants.

D’aquesta manera, s’aconseguirà una millora de la seguretat per als i les vianants i una pacificació del trànsit. El projecte ha estat adjudicat a Construcciones Fertres, SL, per un import de 30.924,64 euros.