Els alumnes de l'Escola d'Educació Especial Crespinell de Terrassa aquest divendres 17 de juny celebren la festa final de curs del programa Young Athletes. Aquest és un programa, que des de 2013 es va implementar a Catalunya, està destinat a nens i nenes amb discapacitat intel·lectual de 2 a 7 anys. Es busca fomentar el seu creixement físic i mental mitjançant diferents activitats que inclouen jocs, cançons i activitats pre-esportives adaptades a les seves necessitats.
En la festa final els alumnes terrassencs mostraran totes les habilitats adquirides com llençar una pilota, fer circuits, jugar i interactuar amb els altres nens i nenes, etc. Totes aquestes activitats serveixen per millorar les habilitats motores com l'equilibri, la flexibilitat, la força i la coordinació. El treball continua a casa amb les famílies, ja que la seva implicació en el programa és essencial per seguir avançant i millorant.
Aquest és un projecte en el que també col·labora la Fundación Privada Leo Messi, amb qui Special Olympics Catalunya hi té un conveni de col·laboració per tal de fomentar la pràctica esportiva, la integració social i millorar la qualitat de vida dels nens i nenes amb discapacitat intel·lectual.
L'escola Crespinell de Terrassa celebra la cloenda del Young Athletes
En la festa final els alumnes terrassencs mostraran totes les habilitats adquirides
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
-
Publicat el 16 de juny de 2016 a les 18:01
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any