Els estudiants de tercer de primària de l’Escola Rosella de Viladecavalls van visitar l’Ajuntament, on van ser rebuts per l’alcaldessa Cesca Berenguer i la regidora d’Ensenyament Dolors Salmerón.
La visita, emmarcada dins l’activitat “Coneix Viladecavalls”, ha permès als alumnes conèixer una mica més el funcionament del consistori i la possibilitat de simular un ple, fet que els ajuda a entendre qüestions tan importants com les funcions de l’alcalde i dels regidors.
Posteriorment, un autocar ha iniciat una ruta per tot el municipi per explicar als alumnes els indrets més significatius de Viladecavalls. L’activitat compte alhora amb un treball paral·lel des de les escoles.
L'Escola Rosella coneix Viladecavalls
Societat
Els alumnes han tingut la possibilitat de simular un ple municipal
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de novembre de 2014 a
les 08:16
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
