Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha finalitzat les obres de remodelació i millora dels accessos a l'estació de Terrassa Rambla de la línia Barcelona-Vallès. Els treballs, han comptat amb un pressupost de 187.388 euros, i s'han realitzat en un termini de sis setmanes.
Durant aquest període, s'ha renovat l'escala mecànica d'accés a les andanes per fer-la més ample, d'acer inoxidable i amb noves prestacions tècniques. A més, s'han ampliat les escales fixes que donen accés a les andanes. Amb 1,60 metres d'amplada, permeten un ús més còmode dels clients. També s'han renovat els passamans i s'ha eliminat el mur divisori que hi havia fins ara.
La finalització dels treballs ha permès reobrir l'andana de la via 2 de l'estació que estava fora de servei des del dia 25 de juny amb motiu de les obres.
L'estació de Terrassa Rambla de FGC estrena escales
Societat
Els treballs han suposat una inversió de 187.388 euros
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
10 d’agost de 2017 a
les 06:13
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
