Aquest dimecres, 10 d’abril, a les 8.30 hores, l'Edifici Docent MútuaTerrassa (Sant Antoni, 39) acollirà la V Jornada Sociosanitària de Mútua Terrassa sota el títol "L'ètica en les organitzacions sociosanitàries".
Amb el propòsit de donar a conèixer les experiències i els treballs desenvolupats el passat 2012 en matèria sociosanitària, la V Jornada Sociosanitària MútuaTerrassa comptarà amb les exposicions de diversos professionals d’aquest àmbit provinents de diferents centres gestionats per la Fundació Vallparadís i la Fundació l’Espluga de MútuaTerrassa.
La inauguració anirà a càrrec del Dr. Esteve Picola, director general de MútuaTerrassa, Carmela Fortuny, directora general de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials (ICASS), Francesc Puig, gerent de la Unitat Estratègica de Negoci Sociocanitària i el Dr. Salvador Llistar, cap de desenvolupament i Projectes de la mateixa UEN.
Igual que en la passada edició, la jornada d’enguany comptarà amb una conferència d’obertura titulada "L’ètica en una organització que té cura de les persones" i serà pronunciada per la Dra. Begoña Román, presidenta del Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC).
A continuació s’esdevindran les presentacions dels dinou treballs i experiències, totes elles vinculades a l’àmbit sociosanitari i centrades en aspectes tan diferenciats com l’autocura de les persones dependents, les unitats de llarga estada o l’activitat física entre la gent gran, entre moltes d’altres. La primera intervenció anirà a càrrec de la Residència ICASS Móra la Nova, guanyadora dels Premis ACRA 2012 en la categoria de "Innovació en l’atenció a la dependència i promoció de l’autonomia personal" pel projecte "Les contencions físiques en les persones grans: dos problemes i una solució".
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’abril de 2013 a les 17:09
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor