QuironSalud reconeix ara l'existència de contactes, tot i que molt mínims, amb el Departament de Salud per a una eventual compra de l'Hospital General de Catalunya per part del Servei Català de la Salut. Tot i això, des de la companyia asseguren que el centre no està en venda i que la documentació rebuda per part del Departament és només "una declaració d'intencions", que ja ha estat traslladada a la direcció del grup.
Des de l'Hospital General també expliquen que la "proposta" els ha arribat aquest dimarts, un dia després de negar públicament les negociacions. El Departament de Salut, per la seva banda, assegura que ja van parlar amb els gestors de l'Hospital General d'aquesta intenció de comprar el centre el passat 10 d'octubre i que, des de llavors, s'ha fet almenys un contacte més en aquest sentit.
L'Hospital General reconeix ara contactes amb Salut però insisteix que el centre no està en venda
Societat
Fonts de QuironSalud matisen que només s'ha rebut "una declaració d'intencions" per part del Departament | "No hi ha cap oferta per escrit", destacava aquesta mateixa setmana el grup
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de novembre de 2016 a
les 10:02
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
