La Policia Municipal va ser requerida la nit de dissabte al parc ubicat al carrer Primer de Maig per una dona. Segons aquesta, el seu fill de 4 anys havia estat amenaçat i fins i tot agredit per una senyora que es trobava a la zona infantil. Els agents van localitzar totes les persones implicades, les quals es trobaven reunides al mateix punt en una discussió pujada de to.
La dona que havia avisat a la Policia però no es va quedar de braços creuats. Així que es va acostar a la dona que presumptament havia pegat el seu fill, li va recriminar l'acció i li va clavar una empenta. Amb tanta força que l'altra va caure a terra i va patir un atac d'ansietat. La baralla va aplegar entre curiosos i implicats una bona colla de persones, que van obligar als agents a posar ordre i a separar les parts.
La dona agredida va demanar una ambulància per ser assistida però va manifestar als agents que no volia interposar denúncia. Tampoc l'altre dona va voler posar denúncia ja que va dir que primer intentaria resoldre el conflicte amb l'ajuda de la resta de testimonis.
Li clava una empenta perquè diu que havia pegat el seu fill
La Policia va haver d'intervenir en una baralla entre dues dones al carrer Primer de Maig
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de setembre de 2012 a les 19:07
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor