Situació ben estranya la que es va viure el vespre de dissabte al carrer del Mas Branca, al barri de Les Martines. La Policia Municipal va desplaçar-se en aquest vial a petició d'una particular informant que havia estat víctima d'una agressió per part d'una dona, la qual ja havia marxat del lloc.
Els agents van parlar amb la requirent la qual va manifestar que coneixia la persona que l'havia agredit ja que es tractava de la seva veïna. Sembla ser, segons el seu testimoni, que l'agressió havia vingut perquè s'havien creuat amb els seus vehicles quan la ressenyada havia saludat a la dona i aquesta, de cop, havia reculat amb el seu cotxe fins a colpejar diverses vegades i amb contundència el seu vehicle. La víctima va dir als agents que no sabia què havia entès l'altra perquè després havia baixat del cotxe per agredir-la a ella i per donar cops a les portes i trencar-li un retrovisor.
La patrulla va anotar els fets i va avisar una ambulància per tal de traslladar a la víctima a Mútua per poder ser atesa de les lesions patides. Així mateix, aquesta va dir que interposaria una denúncia contra la seva veïna.
Li destrossa el cotxe per haver-la saludat
Agredeix la veïna i el seu vehicle per un malentès
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 11 de juny de 2012 a les 19:55
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any