Acabava de treure 21 mil euros d'una entitat bancària ubicada al Raval de Montserrat i es va guardar el sobre a la bossa de mà. Va entrar a casa seva i quan va anar a treure el sobre es va adonar que ja no el tenia. I aleshores hi va caure i va avisar a la Policia Municipal.
La senyora va manifestar als agents que just abans d'entrar a casa seva, un home amb els cabells blancs, d'uns 60 anys, li havia tirat un got de xocolata per sobre. Amb el desconcert i mentre intentava netejar-se, se li havien acostat dues dones d'uns 30 anys per ajudar-la.
La Policia va realitzar una batuda per intentar localitzar les persones responsables del furt, però no hi va haver sort.
Li roben 21 mil euros amb el mètode de la taca
Societat
La dona no es va adonar que no tenia el sobre amb els diners fins que ja era a casa
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
26 de setembre de 2012 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
