Acabava de treure 21 mil euros d'una entitat bancària ubicada al Raval de Montserrat i es va guardar el sobre a la bossa de mà. Va entrar a casa seva i quan va anar a treure el sobre es va adonar que ja no el tenia. I aleshores hi va caure i va avisar a la Policia Municipal.
La senyora va manifestar als agents que just abans d'entrar a casa seva, un home amb els cabells blancs, d'uns 60 anys, li havia tirat un got de xocolata per sobre. Amb el desconcert i mentre intentava netejar-se, se li havien acostat dues dones d'uns 30 anys per ajudar-la.
La Policia va realitzar una batuda per intentar localitzar les persones responsables del furt, però no hi va haver sort.
Li roben 21 mil euros amb el mètode de la taca
La dona no es va adonar que no tenia el sobre amb els diners fins que ja era a casa
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de setembre de 2012 a les 17:03
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental