Són molts els infants que fan un ús diari dels dispositius tecnològics. Unes eines que poden aportar solucions a moltes necessitats però també són un perill per acabar-hi enganxat. Precisament, l'ús responsable d'aquests aparells centra el conte de Sant Jordi 2022 editat per MútuaTerrassa.
En Víctor i la consola és el relat guanyador de la cinquena edició del concurs de St. Jordi promogut per l’entitat i convida a reflexionar sobre la conveniència de fer un ús responsable dels dispositius tecnològics així com fomentar la correcta utilització dels aparells tecnològics entre els infants.
Està escrit per Ana Jorge Castillo, infermera de la Unitat de Cures Intensives (UCI) de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa (HUMT) i il·lustrat per la dibuixant sabadellenca Carme Sala Villaplana, la història se centra en la realitat d’en Víctor, un nen de vuit anys que està enganxat a aquest aparell i comença a desenvolupar una addicció que l’aïlla dels amics i de la família.
Un dia, però, perd el carregador i comparteix una tarda de joc molt agradable amb la seva família i -fruit d’aquesta circumstància- pren consciencia sobre la importància d’acotar les estones destinades als dispositius tecnològics en benefici de les relacions socials i familiars.
La història pretén esdevenir una eina per normalitzar la convivència amb els recursos tecnològics existents al nostre voltant -tant en l’àmbit personal com professional- però sense que aquests ens converteixin en captius i addictes.
A partir del 23 d’abril es podrà descarregar gratuïtament des de la web corporativa de de l’entitat com una eina didàctica per a les famílies dels pacients pediàtrics, professionals de
la salut, educadors i la societat en general.
L'ús dels dispositius tecnològics entre els infants, el conte de MútuaTerrassa per Sant Jordi
Està escrit per Ana Jorge Castillo, infermera de la Unitat de Cures Intensives (UCI) de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa (HUMT)
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
-
Publicat el 12 d’abril de 2022 a les 12:00
Actualitzat el 21 d’abril de 2022 a les 12:59
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any