Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest diumenge de matinada i fins a mig matí la nuvolositat serà variable, amb algunes nuvolades. A partir d'aleshores, les nuvolades es faran més extenses i afectaran zones de muntanya i àrees properes, per bé que quedarà entre molt ennuvolat i cobert, amb núvols més trencat a l'Empordà i a les Terres de l'Ebre. Al final del dia es trencarà parcialment la nuvolositat.
De matinada són probables ruixats aïllats a qualsevol punt. A partir de mig matí i fins al vespre s'esperen nous ruixats i xàfecs a punts de muntanya de la meitat est i del Pirineu i Prepirineu, que s'estendran amb el pas de les hores cap al sud-est. Sovint aniran acompanyats de tempesta i de pedra o neu granulada. Seran d'intensitat entre feble i moderada i acumularan quantitats entre minses i poc abundants. No obstant això, a punts del nord-est és possible que siguin localment fortes i acumulin quantitats abundants. La cota de neu tendirà a pujar dels 1.000 de matinada als 1.300 metres a partir de migdia, en moments de precipitació intensa la cota podrà baixar dels 1.300 metres.
La temperatura mínima serà similar o lleugerament més baixa, mentre que la màxima serà lleugerament superior.
Mal diumenge per planificar activitats a l'aire lliure
Societat
Hi ha un avís per intensitat de pluja a Sabadell a partir del migdia
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
Publicat el
06 d’abril de 2019 a
les 19:14
Et pot interessar
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
