La Jornada Mundial d’Higiene de Mans, que anualment promou la Comissió d’Infeccions de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa, ha arribat ja a la cinquena edició i tindrà lloc aquest dimecres 8 de maig. Un any més, el propòsit de la jornada és sensibilitzar sobre la importància de la higiene de mans com a mesura per evitar les infeccions relacionades amb l’atenció sanitària.
L’acte s’iniciarà a l’Edifici Docent de MútuaTerrassa a les 13 hores amb la presentació a càrrec del Dr. Manuel Álvarez, director mèdic de l’HUMT i Judit Fernández, directora d’infermeria de l’HUMT. A continuació Olga Monistrol, infermera del mateix centre, pronunciarà la conferència "La higiene de mans, un repte mundial".
Com a cloenda, a les 14 hores es donaran a conèixer les fotografies premiades en el Primer Concurs de Fotografia MútuaTerrassa dirigit als professionals de l’entitat i també es durà a terme l’entrega dels guardons. La convocatòria per aquest certamen es va obrir el passat 1 d’abril i són un total de 53 fotografies les que s’han presentat en l’esmentat concurs. Totes les instantànies romandran exposades a l’Edifici Docent fins el proper dimecres 15 de maig.
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
07 de maig de 2013 a
les 19:11
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
