Aquest diumenge, el CRAC de Rubí ha organitzat una jornada solidària amb la Ivet, una nena d'Ullastrell que pateix la malaltia MSD, un dèficit múltiple de sulfactasa. La Ivet es una nena d'Ullastrell que té 3 anys i pateix MSD. Ella és la única diagnosticada a Espanya i en el món hi ha només 70 casos. La MSD es una enfermetat degenerativa i els nens que la pateixen tenen una esperança de vida de només 10 anys.
La jornada consistirà en una matinal del joc Biopolis Junior, un joc de taula per gaudir i aprendre a través de les intel·ligències múltiples i les competències educatives. Aquest joc combina el millor dels clàssics com el Monopoly, Trivial, Pictionary, etc amb 300 targetes plenes de contingut basat en els millors experts sobre innovació educativa dels darrers anys.
Si tens entre 8 i 99 anys hi pots participar, només has d'incriure't a la web
https://curamsd.org/biopolis/ posant el nom dels jugadors i quants sereu.
L'inscripció valdrà 10 euros per als adults i 5 euros per als infants de fins a 12 anys. El 100% dels diners recaptats es destinaràn a la recerca i la investigació per a la cura d'aquesta malaltia. La jornada es durà a terme entre les 10.30h i les 12.30h al CRAC.
Matinal solidària per ajudar una nena d'Ullastrell que pateix dèficit múltiple de sulfactasa
Societat
La Ivet és l'única persona a l'estat espanyol que pateix la malaltia (MSD)
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
23 de febrer de 2019 a
les 16:55
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
