L’Hotel de Matadepera torna a acollir a partir d'aquest dijous 9 de març una nova temporada, la número 25, dels anomenats "Dijous a l'Hotel", concerts per amenitzar les nits d'aquest dia de la setmana. Els concerts són de franc i tenen lloc a partir de 2/4 d'11 de la nit. La iniciativa, del Punt Jove, compta amb la col·laboració de JAM i Decibel Produccions.
La primera actuació serà la de Mazoni. Després de consolidar-se com un dels grans noms de l'escena pop a Catalunya, l’artista estrena nous temes que estaran inclosos dins el que serà el seu nou disc, que presentarà durant el 2017. I és que l’any passat va presentar el disc “7 songs for an endless night” (Bankrobber, 2016), íntegrament en anglès, de manera que a banda d'escoltar un tast d'alguns d'aquests temes en primícia es podrà escoltar un repàs de temes dels discs anteriors.
Mazoni dona el tret de sortida a una nova temporada dels Dijous a l'Hotel de Matadepera
Societat
En total hi haurà sis concerts els dijous a la nit dels mesos de març i abril
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
09 de març de 2017 a
les 08:10
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
