L'Agrupació de Polígons de Terrassa ha lamentat l'incident mortal d'aquest cap de setmana al polígon industrial de Can Parellada que ha deixat una víctima mortal i diversos ferits. "Aquest atropellament torna a posar de manifest una problemàtica ubicada als polígons que s'ha vist agreujada per la pandèmia fonamentada en trobades de vehicles tunejats, botellots i curses de vehicles", ha exposat el president de l'APT, Jordi Vilar.
En la mateixa línia, ha reivindicat que aquestes trobades "posen de relleu una manca de polítiques socials, d'espais o marcs relacionats dirigits al jovent que caldria replantejar amb més intensitat en el marc del debat social".
No obstant això, Vilar afirma que en els darrers mesos han anat establint "noves vies de comunicació" amb l'Ajuntament i els cossos de seguretat per tal de trobar "solucions compartides a problemàtiques comunes". En aquest sentit, justifiquen la necessitat d'incrementar la col·locació de càmeres de vigilància i en una cooperació més estreta entre la seguretat privada i les forces policials per "optimitzar millor els recursos en benefici de tothom".
D'altra banda però, el suggeriment d'instal·lar passos elevats per obligar a reduir la velocitat i evitar curses, "d'entrada no és una mesura que compti amb unanimitat d'opinions en els polígons, ja que té una afectació al pas de camions i furgonetes i accelera el deteriorament dels vehicles de càrrega".
"Més enllà dels residus, vidres trencats i brutícia que es deixen cada cap de setmana als carrers dels polígons, les curses o concentracions també suposen un perill afegit a l'activitat productiva de molts d'aquests espais de producció i logística i afecten directament al personal", han subratllat reclamant la immediatesa de l'adopció de mesures. "Comptar amb una mobilitat i desplaçaments segurs per aquestes persones és una qüestió que preocupa especialment a les empreses", han sentenciat des de l'agrupació.
Més càmeres i millor coordinació: les reivindicacions dels polígons per evitar incidents de matinada
Societat
L'Agrupació de Polígons de Terrassa reclama trobar "solucions compartides a problemàtiques comunes"
ARA A PORTADA
-
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
29 d’agost de 2022 a
les 16:42
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
