El tinent d'alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, va presidir l'obertura de la jornada "Imatge, Competitivitat i Projecció de Ciutat. City Marketing and Branding", organitzada aquest dimecres per l'Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat. La jornada es va celebrar durant tot el dia al Vapor Universitari.
Aquesta jornada va aplegar reconeguts experts en matèries de comunicació i imatge i promoció territorial, com ara Juan Carlos Belloso, expert internacional en imatge i promoció territorial i fundador i director de l'empresa Future Places, o Jordi de San Eugenio, doctor en comunicació social i llicenciat en geografia i periodisme, investigador sobre Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori a la Universitat de Vic. Durant la tarda es van desenvolupar un seguit de tallers, que van comptar amb més de 150 persones inscrites, entre tècnics municipals, representants de diferents entitats, empreses i institucions i ciutadans a títol personal.
Més de 150 persones participen a la jornada «City Marketing and Branding»
Ha estat organitzada per l'Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat
Publicat el 29 de setembre de 2016 a les 13:10
Actualitzat el 29 de setembre de 2016 a les 13:28
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
