El tinent d'alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, va presidir l'obertura de la jornada "Imatge, Competitivitat i Projecció de Ciutat. City Marketing and Branding", organitzada aquest dimecres per l'Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat. La jornada es va celebrar durant tot el dia al Vapor Universitari.
Aquesta jornada va aplegar reconeguts experts en matèries de comunicació i imatge i promoció territorial, com ara Juan Carlos Belloso, expert internacional en imatge i promoció territorial i fundador i director de l'empresa Future Places, o Jordi de San Eugenio, doctor en comunicació social i llicenciat en geografia i periodisme, investigador sobre Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori a la Universitat de Vic. Durant la tarda es van desenvolupar un seguit de tallers, que van comptar amb més de 150 persones inscrites, entre tècnics municipals, representants de diferents entitats, empreses i institucions i ciutadans a títol personal.
Més de 150 persones participen a la jornada «City Marketing and Branding»
Ha estat organitzada per l'Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de setembre de 2016 a les 13:10
Actualitzat el 29 de setembre de 2016 a les 13:28
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves