El tinent d'alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, va presidir l'obertura de la jornada "Imatge, Competitivitat i Projecció de Ciutat. City Marketing and Branding", organitzada aquest dimecres per l'Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat. La jornada es va celebrar durant tot el dia al Vapor Universitari.
Aquesta jornada va aplegar reconeguts experts en matèries de comunicació i imatge i promoció territorial, com ara Juan Carlos Belloso, expert internacional en imatge i promoció territorial i fundador i director de l'empresa Future Places, o Jordi de San Eugenio, doctor en comunicació social i llicenciat en geografia i periodisme, investigador sobre Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori a la Universitat de Vic. Durant la tarda es van desenvolupar un seguit de tallers, que van comptar amb més de 150 persones inscrites, entre tècnics municipals, representants de diferents entitats, empreses i institucions i ciutadans a títol personal.
Més de 150 persones participen a la jornada «City Marketing and Branding»
Ha estat organitzada per l'Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de setembre de 2016 a les 13:10
Actualitzat el 29 de setembre de 2016 a les 13:28
Et pot interessar
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos