Més de 150 persones participen a la jornada «City Marketing and Branding»

Ha estat organitzada per l'Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat

Publicat el 29 de setembre de 2016 a les 13:10
Actualitzat el 29 de setembre de 2016 a les 13:28
El tinent d'alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, va presidir l'obertura de la jornada "Imatge, Competitivitat i Projecció de Ciutat. City Marketing and Branding", organitzada aquest dimecres per l'Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat. La jornada es va celebrar durant tot el dia al Vapor Universitari. 

Aquesta jornada va aplegar reconeguts experts en matèries de comunicació i imatge i promoció territorial, com ara Juan Carlos Belloso, expert internacional en imatge i promoció territorial i fundador i director de l'empresa Future Places, o Jordi de San Eugenio, doctor en comunicació social i llicenciat en geografia i periodisme, investigador sobre Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori a la Universitat de Vic. Durant la tarda es van desenvolupar un seguit de tallers, que van comptar amb més de 150 persones inscrites, entre tècnics municipals, representants de diferents entitats, empreses i institucions i ciutadans a títol personal.