El tinent d'alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, va presidir l'obertura de la jornada "Imatge, Competitivitat i Projecció de Ciutat. City Marketing and Branding", organitzada aquest dimecres per l'Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat. La jornada es va celebrar durant tot el dia al Vapor Universitari.
Aquesta jornada va aplegar reconeguts experts en matèries de comunicació i imatge i promoció territorial, com ara Juan Carlos Belloso, expert internacional en imatge i promoció territorial i fundador i director de l'empresa Future Places, o Jordi de San Eugenio, doctor en comunicació social i llicenciat en geografia i periodisme, investigador sobre Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori a la Universitat de Vic. Durant la tarda es van desenvolupar un seguit de tallers, que van comptar amb més de 150 persones inscrites, entre tècnics municipals, representants de diferents entitats, empreses i institucions i ciutadans a títol personal.
Més de 150 persones participen a la jornada «City Marketing and Branding»
Ha estat organitzada per l'Ajuntament de Terrassa, a través del servei de Relacions Europees i Internacionals i Projecció de la Ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de setembre de 2016 a les 13:10
Actualitzat el 29 de setembre de 2016 a les 13:28
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental