La seu de Mina, Aigües de Terrassa acull des d’aquest dilluns i durant tota la setmana l’expositor de la Torxa Olímpica. Aquest dilluns al vespre s’ha celebrat l’acte de recepció de la torxa dels Jocs Olímpics de Barcelona 1992 a les instal·lacions de l’empresa.
L’acte ha estat presidit per Josep Lluís Armenter, director general de Mina, i ha comptat amb l’assistència del regidor d’Esports de l’Ajuntament de Terrassa, Dani Nart. En representació de Hockey per Terrassa hi ha assistit el conseller i president de l’Atlètic Terrassa Josep Maria Biosca. Com és habitual, una representació d’esportistes olímpics de 1992 han acompanyat l’acte de recepció de la Torxa Olímpica.
El regidor Dani Nart ha agraït a Mina la seva col·laboració, com sempre ha fet en els actes de ciutat. Josep Lluís Armenter, director general de Mina, Aigües de Terrassa ha destacat que a més de la implicació en tots els aspectes dels Jocs Olímpics per part de Mina en aquella data l’empresa precisament celebrava els seus 150 anys, i ho va fer enriquint el patrimoni artístic de Terrassa.
El 1992, dins del programa Catex-Entorn, dut a terme pels Amics de les Arts i Joventuts Musicals de Terrassa, Mina va fer ofrena a la ciutat d’una de les quatre escultures del programa. En concret, va patrocinar la instal·lació de l’obra i font ornamental “el Tall” del dissenyador Josep Lluscà –premi nacional de disseny 1990-, situada a la plaça de l’Aigua, punt des d’on partia una de les primeres mines de la companyia. Mina commemorarà aquest divendres els seus 175 anys de trajectòria.
Mina acull la torxa olímpica del 1992
Societat
La companyia va regalar a la ciutat l'escultura "Tall", a la plaça de l'Aigua, ara fa 25 anys
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
15 de març de 2017 a
les 07:10
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
