La commemoració de la Festa Patronímica, i a iniciativa del comitè Ètic d’Aigües de Terrassa i amb el suport del comitè d’Empresa, la celebració es va convertir en un acte de solidaritat del col·lectiu de treballadors amb la campanya “Omplim el Rebost”.
D’acord amb les necessitats manifestades pels coordinadors, Mina va aportar i recollir uns 180 quilos de productes de primera necessitat de neteja i higiene personal (gel, xampú, bolquers, etc.) que seran lliurats al Rebost.
Al llarg de l’acte, com és habitual, també es van lliurar els guardons del 13è Premi Joan Baptista Galí i Barba a la Innovació i la Millora Contínua, destinat a fomentar la participació del personal, de forma individual o col·lectiva i premiant les idees innovadores, que puguin aportar millores en qualsevol dels processos que es realitzen en el si de les empreses del grup, en funció de la seva efectivitat, eficàcia, aplicabilitat i/o grau d’implantació i de la millora que aportin. Les persones guardonades van ser José Maria Meléndez (1er. Premi) i Domènec Bruguera i Xavier Jurado, amb un accèssit cada un.
També es va fer entrega dels Premis Marqués-Galí als 30 anys de dedicació a l’empresa, a Jan Galí i Manuel Vargas, i es va distingir especialment a José Santiago, per la seva jubilació als 65 anys després de gairebé quaranta de col·laboració laboral.
Les novetats d’aquesta edició 2013, van ser: el lliurament del Premi Taronja a Carme Pérez, com a reconeixement públic de les seves qualitats humanes, persona positiva, facilitadora de la feina dels companys i de la relació amb els altres i generadora de bon clima laboral, i el lliurament del Premi Treball Excel·lent, per distingir actuacions puntuals o trajectòries personals que siguin paradigma del servei a les persones, empreses i institucions clients de les nostres empreses en el sentit més ampli, i l’especial cooperació en l’assoliment de les fites i objectius empresarials prioritaris de cada exercici.
Mina commemora la Festa Patronímica més solidària
Societat
En aquesta ocasió va comptar també amb un lliurament de guardons
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
17 de juny de 2013 a
les 08:07
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
