Aigües de Terrassa ha donat un nou pas en la millora dels serveis que ofereix als ciutadans en general, i als seus clients en particular, a través d’una nova estratègia de la seva presència a internet. L’empresa compta amb una nova web que actualitza i millora els seus continguts, al temps que ha obert una pàgina a la xarxa social Facebook. Aquestes actuacions s’emmarquen en la política d’oferir als usuaris més transparència sobre les seves activitats i noves vies de comunicació.
El nou portal web actualitza el seu aspecte a les tendències més modernes d’internet amb una utilització més gran d’elements gràfics, una tipografia més clara i atractiva, i continguts nous. A més, incorpora exigents criteris de navegabilitat i accessibilitat que faciliten l’experiència dels visitants i permeten que arribi més ràpidament als continguts que precisi. L’estructura tècnica i de disseny permet que totes les pàgines siguin visibles també en els dispositius mòbils, tabletes i smartphones
www.aiguesdeterrassa.com ofereix de forma destacada les novetats més importants de l’activitat de l’empresa en un nou menú gràfic. En la seva estrena, destaca la informació sobre la creació del Fons Social de l’Aigua gràcies a l’acord entre MINA, Aigües de Terrassa, la seva Fundació i l’Ajuntament de Terrassa.
El director general de l’empresa, Josep Lluís Armenter, ha manifestat que aquestes novetats “són un pas important en el nostre objectiu d’oferir un millor servei i més facilitats als nostres clients i a l’entorn on actuem, com a mostra del nostre compromís amb la societat i amb la transparència”. Com exemple d’això, a la nova web també guanyen protagonisme les gestions que es puguin realitzar a través de la web i la informació sobre incidències del servei.
Paulatinament s’aniran incorporant noves aplicacions i funcionalitats a la pàgina perquè es puguin realitzar més tràmits 'online' per a major comoditat del client que ho desitgi.
Entre els apartats que es reforcen figura la secció “el director general respon”, on els ciutadans podran consultar i comunicar-se amb el màxim responsable de l’empresa. Aquesta secció s’uneix als canals de comunicació habituals per a qüestions tècniques i de servei.
En aquesta mateixa línia, Mina, Aigües de Terrassa ha començat la seva presència a les xarxes socials amb una nova pàgina a Facebook, que a més d’informar sobre les activitats de l’empresa, serà una nova forma de comunicació amb els usuaris d’aquesta xarxa. També hi
haurà continguts i activitats específics per a aquesta pàgina ja que l’objectiu és utilitzar totes les possibilitats que donen les xarxes socials per interactuar amb els clients.
A la nova web, també s’ofereixen continguts mediambientals i tècnics a l’entorn del món de l’aigua, dins la preocupació per l’entorn natural i social que guia les actuacions de la companyia.
A més, la pàgina incorpora la nova identitat corporativa que l’empresa aplica des del passat juliol i que suposa la seva modernització, a la vegada que recupera la denominació tradicional de la companyia.
Pròximament, la renovació s’ampliarà a les pàgines de les societats del grup i de la Fundació. Amb la posada en marxa de la nova web i el Facebook, es donen per realitzats els actes per commemorar el Dia Mundial de l’Aigua 2014.
Mina estrena web i comença l'activitat a les xarxes socials
La renovació de la presència de l’empresa a internet busca millorar la comunicació amb els clients
Ara a portada
Publicat el 28 de març de 2014 a les 13:22
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa