El tresorer del Patronat de la Fundació Mina d’Aigües de Terrassa i Sotsdirector General i Financer de Mina Pública d’Aigües de Terrassa, Marc Galí, ha lliurat a l’alcaldessa de Viladecavalls, Cesca Berenguer, 600 quilos d’aliments adquirits per la Fundació per ajudar a pal·liar les urgents necessitats de la població.
Els distribuirà a les persones més afectades per la greu situació de crisi que estem travessant. Aquest és el tercer liurament d’aliments que Aigües de Terrassa, mitjançant la Fundació Mina, duu a terme a les poblacions abastides, anteriorment s’han dut a terme a Vacarisses i Rellinars.
Atenent a la petició de Serveis Socials, els aliments lliurats han estat llet, brou, galetes i cereals, amb l’objectiu de suplir les carències detectades en part de la població infantil, especialment en l’esmorzar, àpat molt important en els infants. Han acompanyat a l’alcaldessa, Jesús Porres, tinent d’Alcalde i regidor de Serveis Socials i els tinents d’alcalde Francisco Vega i Antonio Milan.
Cesca Berenguer ha agraït a Fundació Mina el seu esforç i solidaritat, i per la seva part el Sr. Galí ha manifestat que Fundació Mina farà el possible per poder seguir estant al costat de la població necessitada.La Fundació Mina té com a finalitat promoure i fomentar la millora de la qualitat de vida de les persones i del medi on habitem.
Mina lliura 600 kg d'aliments a Viladecavalls
Societat
El menjar permetrà pal·liar les necessitats urgents de la població
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’octubre de 2013 a
les 09:55
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
