Aquest dissabte 31 de maig s’ha disputat a l’Estadi Municipal Josep Pla Arbonès de la localitat de Palafrugell el 94è Campionat de Catalunya Absolut. Fins a sis atletes de la Unió Atlètica Terrassa van poder classificar-se per disputar el Ct de Catalunya on el millor atleta egarenc, el saltador d’alçada Miquel Vélez es proclamar novament Campió de Catalunya Absolut amb un gran registre de 2m06 (millor marca de la temporada) superant Carles Triadó del F.C.Barcelona i Lenen Fatty del Pratenc Atletisme.
Per la seva banda, l'especialista de 1500 m.llisos Redouan Rouaz segueix la seva progressió i va lluitar de frec a frec amb els millor especialistes catalans per arribar en una meritòria sisena posició amb un temps de 3’58”42. La resta d’atletes classificats de la Unió Atlètica Terrassa van lluitar per assolir un lloc de finalista i gaudir d’aquest important campionat, però una jornada marcada pel fort vent van impedir assolir marques personals vàlides, així els velocistas Enoc Rodríguez feia 22”89 en 200 metres, Marcel Purull 51”82 en 400 metres i Marta Gironès 12”76 en 100 metres i 26”19 en 200 metres quedant-se totas tres a les semifinals.
L’altre component de la expedició de la U.A.T el fondista Lahcen Harbil acabava en al 15ena posició de 3000 metres obstacles amb 9’53”29 (millor marca personal). Tot un èxit per la nostra institució el fet d’assolir la participació de sis atletes en set actuacions i una presea d’or de premi.
Miquel Vélez es proclama campió de Catalunya Absolut en salt d'alçada
Societat
La Unió Atlètica Terrassa va classificar fins a sis atletes al campionat disputat a Palafrugell
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
03 de juny de 2014 a
les 17:18
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
