Un total de nou empreses catalanes participaran en una missió de prospectiva comercial organitzada per la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa als mercats dels Emirats Àrabs Units, Iran i Azerbaidjan. En el transcurs d’aquesta missió, que tindrà lloc del 17 al 26 de febrer, les empreses desenvoluparan una agenda de contactes amb empreses homòlogues o d’interès sectorial de Dubai, Abu Dabi, Teheran i Bakú.
Els tres mercats formen part del pla de prospecció de mercats de la Cambra de Terrassa, sobre els quals la institució terrassenca disposa d’un notable coneixement i experiència. De fet, Dubai és un dels mercats de la zona asiàtica en què la Cambra ofereix més expertesa després d’organitzar deu edicions de prospectiva empresarial directa a aquest mercat. Pel que fa l’Iran i Azerbaidjan, aquesta és la tercera i segona ocasió, respectivament, que una missió empresarial organitzada per la institució terrassenca visita aquests mercats.
Les empreses que participen en aquesta missió comercial han estat les següents: CERTEST BIOTEC, de Saragossa (sector de la biotecnologia); BERIOSKA SL, de Cheste (sector de la cosmètica); HEAVY MOVEMENTS, de Barcelona (logística de grans pesos i volums); PLASTICOS TA-TAY SA (sector plàstic); SOBIME SA, de Sant Feliu de Llobregat (aixetes i materials de construcció); LIDERING SA, de Cornellà de Llobregat (sector industrial); i ASCENSORES ENINTER SL, de Cornellà de Llobregat (fabricant d’ascensors). Acompanyarà la missió Víctor García, tècnic de Comerç Internacional de la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa.
Missió comercial de la Cambra de Terrassa als Emirats Àrabs
Les nou empreses catalanes que marxen aquest dimarts també volen obrir-se mercat a l'Iran i Azerbaidjan
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de febrer de 2015 a les 08:40
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor